Грим от M·A·C Cosmetics

baltasar-gozales-mac-trends

История на M·A·C Cosmetics професионален грим. Онлайн магазин за козметика и четки за грим MAC

 

Всичко започва в Торонто, Канада, когато гримьора и фотограф  Франк Тоскан и собственика на  салон за красота Франк Анджело, създават собствена линия грим. Разочаровани от липсата на цветове тяхната цел е да се разработи линия студиен грим, с които да изпълняват по-лесно професионалните си ангажименти.

Докато всички агенции за красота и мода се борят да  сложат на билбордовете си лице на супер модел, от M·A·C стартират рекламна кампания с участието на черен травестит от Атланта на име RuPaul. И почти веднага неща се случват : марката, гримa  и Rupaul получават световна слава, а M·A·C много ясно се утвърждава като нетрадиционна линия грим. Първите им клиенти са: колеги гримьори, модели и фотографи, после идват стилисти и редактори. С всеки нов цвят, който създават и всяко списание в което присъстват, популярността им нараства от уста на уста. През март 1984 г. дуото официално стартира линия от един щанд в универсален магазин в Торонто.
M·A·C CosmeticsЕдно от най-популярните нови предложения тогава е интензивно матово червено червило,  което е било използвано за фотосесия с една кабаретна звезда от New York  на име Мадона.
Компанията отнася индустрията като буря, като предлага широка гама от продукти, които се сливат с  блясъка и показността на улицата. През 1994 г. , когато СПИН се разпространява по целия свят от M·A·C Cosmetics търсели начин да се отговори на епидемията. Окуражени от приноса на служителите си, те решават да направят HIV/СПИН организации с благотворителна насоченост  и така се ражда M·A·C СПИН фонд.

Към днешна дата , M·A·C Cosmetics участва в няколко различни инициативи за набиране на средства , като например Viva Glam , “ Kids Helping Kids поздравителни картички “ и с помощта на знаменитости и говорители от развлекателната и модната индустрия.
През 1995г. Estee Lauder купува процент от M·A·C Cosmetics, а 3 години по-късно придобива останалите акции на дружеството. Под негово ръководство на новия президент на компанията, връзката между модата , красотата и културата е засилена и M·A·C  участва в най- престижните филмови фестивали в света.
И днес M·A·C Cosmetics продължава да отговаря на нуждите на своите клиенти. Постоянно развитие на съществуващи и нови категории, всяка от които произлезли от търсенето от професионални гримьори и клиенти.

Post Categories: Сватбен грим цени