NARS Cosmetics
NARS Cosmеtics са добре познати с хитовите си продукти, като руж „Оргазъм“, гланц за устни „Турски локум“, червило „Dolce Vita“ и бронзантът Laguna и в последно време изключително популярниte сред редица гримьори и блогъри от YouTube – коректорът „NARS Creamy Concealer “ и хайлаитера „Албатрос“.
Франсоа NARS променя стандартите в индустрията на красотата, чрез използването на етническо многообразие и нестандартни модели в рекламните си кампании. Творческата визия на Франсоа винаги пресъздава различна и необичайна красота, която никога не се разглежда като недостижима или фалшива. НАРС е най-известен с работата с характеристиките на всеки индивид и създаване на естетически шедьоври.
Франсоа NARS е роден в Южна Франция и още като малко дете е очарован от емблематичната красотата на стария Холивуд, европейското кино и бляскавите страниците на френския Vogue. Страстта на Франсоа е истинската същност на естествената красота на жената, благодарение на неговата майка. Франсоа се записва е прочутото френско училище по грим „Carlita“ в Париж и скоро след това се запознава с американския редактор на Vogue Polly Mellen, който го убеждава да се премести в Ню Йорк през 1984 г., за да общува с едни от най-добрите гримьори и модни дизайнери в индустрията.
Още с пристигането си, NARS бързо направи впечатление с присъствието си сред прочутите модни дизайнери от Ню Йорк. От тогава Франсоа си сътрудничи с топ дизайнери като Dolce & Gabbana, Карл Лагерфелд, Anna Sui, Versace и Valentino и др. Най-известната му партньорство е родено на фотосесия на Стивън Мейзъл, където той се среща емблематичния моден дизайнер Marc Jacobs. Именно тази случайна среща, е ключът Франсоа НАРС да се превърне в ключов гримьор на Marc Jacob за всичките си модни ревюта, през следващите десет години. След като работи вече на модния подиум, Франсоа останал разочарован от наличните за него продукти. От тази неудовлетвореност, той създава колекция от 12 богато пигментирани червила, които пуска за продан в „Barney’s“, Ню Йорк през 1994 г. След бързото разпродаване на колекцията, започва търсенето на повече продукти и така успешно се ражда NARS Cosmetics.
С липсата на пари и неспособност да се наеме професионален фотограф, Франсоа NARS решaва да вземе всичко в свои ръце и сам да заснема свои рекламни кампании през есента на 1996 г. Той срещна голям успех и получава висока оценка за неговия стил и суров талант. Дори и днес Франсоа продължава да заснема всички свои реклами, и дори започва кариера като успешен фотограф за Vogue, Harpers Bazaar, Allure и много други забележителни модни библии.
„В стремежът си за красота, жените се променят непрекъснато, а грим продуктите вдъхновяват и са съществена част от този процес. Всичко е се свежда намирането на различни начини да изразят индивидуална си красота и личността си. “ думи на Франсоа Нарс