Revlon
Revlon история и традиции в козметиката
През 1932 г. братята Чарлз и Джоузев Ревзон , заедно с химика Лахман променят завинаги индустрията за красота.
Revlon започва своят живот само с един самостоятелен продукт: революционен лак за нокти, който се появява в цветове, различни от червеното. Скоро цветните, непрозрачни нюанси се появяват върху пръстите на жените навсякъде, включително и на корицата на Vogue.
Роден из между лъскавите страници на списанията от 1950 година комплектът Revlon “Fire & Ice” – червило и лак за нокти става толкова популярен, че моментално се появява върху лицата и ръцете на хиляди жени.
По това време когато екзотични чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, са доминиращи в популярната култура, кампанията на Revlon показва на американската жена, че тя би могла да бъде по-завладяваща и обаятелна в ежедневието точно както звездите от големия екран.
През 1960 година Revlon показва на останалата част от света „Американската визия” чрез реклама с участието на топ модели от САЩ.
1970 поставя началото на нова вълна във феминизма, отразявайки напредъка на жените с разработването на нови продукти. Марката добавя в каталога си и декоративен грим.
Три години по-късно Revlon пуска на пазара и своят аромат # 1 в света: Charlie ™. Над 40 години след това, парфюма е все още търсен от жените от всички възрасти.
1980 година отбелязва период на преход за марка Revlon, стъпвайки в универсални магазини, за да се превърне в една от най-известните марки на масовия пазар за красота. В същото време Revlon партнира с някои от най-световните и незабравими жени, включително модели като Иман, Клаудия Шифър, Синди Крауфорд и Кристи Търлингтън.
Revlon дебютира своята колекция ColorStay ™ през 1990, с участието на Холи Бери, като посланик на марката. Линията скоро става # 1 дълготраен грим и остана така до ден днешен.
Новото хилядолетие донася нещо ново за Revlon, когато световно известния гримьор Gucci Westman се присъедини като глобален артистичен директор. Той успява да изведе марката на на челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.
През 2011 г., талантливите артисти Ема Стоун и Оливия Уайлд се присъединяват към дългия списък от вдъхновяващи, красиви жени, които наричат ??себе си Revlon посланици на марката.
Марката, която получава своето начало в няколко салона за красота в Ню Йорк преди повече от 80 години вече може да бъде видяна на суетни билбордове и козметичните несесери на бляскавите жени по целия свят.